Postup při reklamaci

V případě, že se na zboží, které bylo koupeno v našem internetovém obchodě www.lhotisport.cz, projeví vada materiálu, či jiná výrobní vada, lze uplatnit na toto zboží reklamaci v záruční lhůtě 24 měsíců od uzavření kupní smlouvy.

Do odesílaného balíku prosím přiložte kopii faktury a vyplněný formulář reklamace Lhotisport. Vyřídit reklamaci jsme povinni do 30 dní, ale snažíme se ji vyřizovat v kratší době pro spokojenost zákazníků.

 

Postup při reklamaci zboží :

1. Vyplňte formulář pro reklamaci – zašlete emailem, abychom věděli, že chcete zboží reklamovat. Vyčkejte prosím než se Vám ozveme, sdělíme Vám podrobnější informace.

2. Zabalte svůj balík – produkt spolu s reklamačním formulářem zabalte do neprůsvitného obalu.

3. Zabalený balík odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny.

4. Obsluze nahlásíte 8místný návratkový kód jedinečný pro každý eshop.
     Unikátní kód zpětné zásilky je 98293972.

5. Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku.

6. Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr a odveze ji zpátky k nám do eshopu.

7. Jakmile dojde zásilka na náš sklad, budeme na ní co nejrychleji pracovat. Zásilky se zpracovávají postupně, prosím o trpělivost. Vyhodnotíme zda-li je reklamace oprávněná a poté se Vám ihned ozveme.

 

 Před zasláním reklamace si prosím přečtěte nejběžnější důvody zamítnutí reklamace

1.) Nezaměňujte záruční dobu s životností výrobku !! Životnost je doba, po kterou, při dodržování účelu užití a správné údržbě může ke svým vlastnostem a intenzitě používání výrobek vydržet. V záruční době lze reklamovat pouze vady materiálu nebo zpracování.

2.) Pravidelná a správná údržba je nutnou podmínkou k zachování dobrého stavu. Nedostatečná nebo nesprávná údržba zboží zkracuje jeho životnost. Obuv není určená k praní v pračce. Vypráním obuvi v pračce je považováno za nesprávný způsob údržby.

3.) Zboží je nutné používat pouze k účelům, ke kterým je určeno. Pokud je výrobek použit k jinému účelu, může dojít k jeho poškození nesprávným užíváním (používání kopaček na jiném povrchu, než pro který jsou určeny)

4.) Pokud je vada způsobená nadměrným tlakem na materiál z důvodu zvolení špatné velikosti, není reklamační nárok oprávněný. Kupující má možnost si zboží vyzkoušet, pokud zvolil špatnou velikost, má právo jej do 14 dní od zakoupení vyměnit.

5.) V případě, že je zboží mechanicky poškozeno, například protržením svršku ostrým předmětem, přišlápnutím podešve nebo nevhodným užíváním, nejedná se o vadu materiálu.

Formulář reklamace Lhotisport